16 november 2014

Favoritthøstjakke!

Denne fine jakken har absolutt blitt en favoritt her i huset i høst! Det er "jakke" fra boka Strikkt til smårollinger, og er en gave til minstemann fra min fadder. Passformen er super, og den går langt opp i halsen så den varmer godt. Jeg synes den både kan brukes til pent og til hverdags. Vi har ikke turt å ta den med i barnehagen, for jeg ville blitt så lei meg hvis den skulle gå i stykker eller forsvinne. Den er strikket i pt5 fra Rauma i lysegrått.





Tusen takk!!
 







6 kommentarer:

  1. Flott jakke! Synd du ikke kan ta den med i barnehagen, men jeg hører om flere tilfwller der klær har forsvunnet eller blitt ødelagt. På skolen ble gjerne klærne liggende igjen, og ingen eide noe som helst etter et par dager, Selv våte håndklær etter svømminga var det ingen som ville vedkjenne seg.

    God søndagskveld fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fin den var. Det er ofte fristende å strikke avanserte ting, men de enkle plaggene blir jo gjerne veldig fine!

    SvarSlett
  3. Så fin jakke, det enkle er ofte det beste :) - og fineste!

    SvarSlett
  4. Så fin! Det er så moro med hjemmestrikka gaver:)

    SvarSlett