03 juli 2013

Hodebry

Jeg har så lyst til å lage noe til den-vi-venter-på, som ingen andre har. Vi vet ikke om det blir en liten prins eller prinsesse, så det skal være noe som kan passe til begge deler. I garnlageret mitt fant jeg en pose med hvitt økobomull som jeg tenkte kan brukes til å lage en liten kanin. Men jeg får bare ikke til ørene....hhmfr... 
... skal det være små søte ører som står opp?... eller lange ører som ligger ned? 
Den får jo et ganske trist uttrykk... 
Jeg vet ikke helt...
Noen forslag?






***

1 kommentar:

  1. For en søt kanin. Eg likte den med ørene opp.Da så den ikke så trist ut :) Men den blir nok fin uansett hva du velger :) Finnes det en oppskrift på denne kaninen eller er det frihånd du hekler? Har så lyst å lage en stor bamse til niesen min, men finner ikke noen oppskrifter som utgir en stor bamse, bare små.
    Ønsker deg en fin kveld videre <3

    SvarSlett