17 september 2013

Marius kjørepose

Marius kjøreposen er ferdig! Denne har ligget uferdig siden i vinter, men nå er den endelig ferdig og klar til bruk. (Og nei, jeg har ikke hatt et uheldig møte med saksen på midten, men laget hull til sele så den kan brukes i bilsete også :) )


Strikket i klassiske farger, og jeg har brukt Drops Karisma. Karisma er et fint (og billigere) alternativ til Sandnes Smart, og garnet føles litt mykere. Neste gang tror jeg allikevel jeg vil prøve meg på en 100% Smart versjon. Knappene har jeg kjøpt hos Stoff og stil.

Garn: Drops Karisma, farger 37 (blå), 48 (rød) og 01 (hvit).
Knapper: Stoff og stil - 18 mm







***

3 kommentarer:

  1. Flott kjørepose.
    Er så utrolig svak for marius og orginalfargene er finest synes jeg, men kom omsider over bøygen og strikker også i andre farger!

    SvarSlett