19 mars 2014

Oslo garn-shop-hopping - del 2

Etter at vi var innom Pickles i Markveien, gikk turen videre til Nøstebarn. Nøstebarn er jo ikke bare en garnbutikk, men de hadde utrolig mange fine ting, inkludert garn. Jeg har jo prøvd meg på Nøstebarndressen før, og det var kjekt å se hvordan den også (egentlig) skal se ut. Fordi jeg plutselig oppdaget hva klokka var mens jeg stod og så på hyllene med silkeull i regnbuefarger, fikk jeg desverre ikke tatt noe bilde av butikken. Men jeg vil si at den var minst like innbydende som Pickles, men utvalget var litt mindre. Jeg fikk allikevel med meg et par nøster, kanskje til et nytt Nøstebarnteppe eller en ny dress?


Som noe veldig smart solgte de små rester a 10 g, i mange forskjellige farger. Veldig bra hvis man bare skal bruke litt kontrastfarge og ikke trenger å kjøpe flere kilometer med garn bare for det. 




2 kommentarer:

  1. Jeg har også vært på besøk hos Nøstebarn for første gang, jeg kjøpte med meg to nøster, og de er akkurat lik de du har avbildet:) Gleder meg til å se hva du lager!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt! Jeg har ikke lagt planer for det enda, men ble veldig fristet til å lage et teppe da jeg kjente på de myke store teppene de hadde i butikken. Det tar bare så lang tid, og er et litt kjedelig prosjekt. Hva er dine planer?

      Slett